četvrtak, 17. siječnja 2019.

POEZIJA ČETVRTKOM


                                         
                               

  MOLITVA

Daj mi Bože, srce ratnika
da istjeram tuđina
sa zemlje svojih predaka.
Na zgarištu doma spaljena
da osjetim toplinu
svoga ognjišta.

Daj mi Bože, mudrost proroka
da ne kažem svi su krivi
uvijek ima zlo i dobro
život mora teći dalje
mora skupa da se živi.

Daj mi Bože, dobrotu anđela
pa da kažem nisu znali
oprosti im Božji Sine
za osvetom žudnja da me mine.

Daj mi Bože, dušu pjesnika
da u pjesmu tugu spjevam
što me tišti, boli, muči
kao pomen nek ostane
da potomstvo
iz nje uči.
                                                                  Pejo Pejić - Lele


Pejo Pejić, umirovljenik i pjesnik u duši, ovih je dana darovao mogućnost blogu selo Matići da premijerno objavi trinaest njegovih pjesama s ratnom tematikom. Pjesme su to iz kojih ne isijava mržnja prema neprijatelju, iako su nastale u ratnom vihoru, nego žal za izgubljenom mladosti, otetom životnom svakodnevnicom i planovima za budućnost. Pjesme prikazuju malog čovjeka u nastojanju da zadrži svoje navike i obrani se u neravnopravnoj ali opravdanoj borbi. Čovjeka koji se našao, ne svojom voljom, u vrtlogu velikih povijesnih zbivanja i iz njih izašao uzdignute glave. 
                                                                                      JO


Nema komentara:

Objavi komentar

REZULTATI

LJESTVICA

NAJČITANIJE