utorak, 31. ožujka 2020.

ON LINE NASTAVA U OŠ STJEPANA RADIĆA U BOKU




U cilju sprječavanja širenja virusne pandemije uvedene su mnoge mjere prevencije i zaštite. Jedna od tih mjera je obustava nastave u svim školama. Da bi se školska godina, ipak, privela kraju uvedena je “on line” nastava.  
Zamolili smo prosvjetne djelatnice Osnovne škole Stjepana Radića u Boku, nastavnice hrvatskog jezika, Katu Martinović i Marinu Marković, da nam dostave nekoliko radova učenika nastalih u povodu obljetnice škole. Obadvije su se odazvale i poslale po nekoliko radova njihovih učenika.


“Veliki ruski književnik Dostojevski napisao je da duša ozdravi kada je s djecom. S tom bismo se činjenicom mogli složiti svi. Dječji nestašluci, smijeh i ona bezazlena naivnost, neiskvarenost karakteristike su svakoga djeteta. Žamor, vika i galama koja bruji školskim hodnicima i učionicama sastavni je dio koji se uklapa u život učenika i učitelja. Đačko doba je vrijeme učenja, rada, postavljanja i ostvarivanja svojih ciljeva. Zlatno doba svakog pojedinca – bezbrižno vrijeme provedeno u školskim klupama gdje je najveća briga idući test ili pak, neko ispitivanje...

Međutim, nekad se dogode i neke loše i nepredvidive situacije koje nas prisilno udalje iz tih idealnih svjetova. Jedna od takvih situacija je upravo ova novonastala, epidemiološka kriza  koja je opasno pokazala svoje zube i sve nas smjestila u vlastite kuće.
No, to da smo borci i da se ne predajemo, pokazuje činjenica da se nastavni proces nastavlja premda u nešto drugačijem obliku. Od ponedjeljka, 16. ožujka započeli smo s online nastavom po važećem rasporedu sati. Nastava se odvija preko različitih komunikacijskih platformi i društvenih stranica.

Naša Osnovna škola Stjepana Radića u Boku ove godine slavi svoju obljetnicu, svoj 45. rođendan. Tim povodom su nam učenici pokazali svoju kreativnost  te su ispisali pjesme zahvale o svojoj školi. Donosimo neke od njih.”

                                                                           Kata Martinović


Moja škola

Svako jutro idem ja
svojoj školi, to se zna.

Škola je moj drugi dom
i ja sam sretna u njoj.

Testovi su prava muka
al bez njih nema nauka.

Nastavnici su pri ruci
uvijek kad smo mi u muci.

U školi smo kao tim
pomažemo jedni drugim.

Mojoj školi stiže jedan lijep dan,
a to je njen 45- ti rođendan.

Draga moja školo
sretan ti rođendan.
                                                Iva Martinović, 7.a



Kad dođeš u moju školu
ugledaš svaku duginu boju.

Na hodnicima veseli izrazi lica,
a često se čuje i pjev ptica.

No nije sve tako sjajno
i ta ljepota ne traje trajno.

Jer kad dublje zađeš u moju školu
nađeš i onu drugu polu.

Baš i ne volimo učiti rečenice znakove,
niti iz povijesti pamtit sve te ratove.

No, sve to mora proći
i do zadanog cilja doći.

I ovdje se prijateljstva sklapaju razna,
jer dječja srca nikad nisu prazna.

Svako je dijete puno veselja
i za najboljim ocjenama vrve od želja.

A svaki nastavnik prema nam razumijevanja ima,
i od srca se treba zahvaliti njima.

Stoga vam, učitelji, na svemu hvala,
nikad na ničem ne zamjerite nama.

                                                   Iva Pejić 8.a


Zahvalnica školi

Od kad za sebe znam
ja školu pohađam.

Prvo sam učio jezik i slovo
i od tada svaki dan nešto novo.

Uvela se matematika i iz hrvatskog gramatika;
nastala je dramatika.

Krenuli me ocjenjivati
i počeli zbunjivati.

Škola mi je bila stvar čudna
jer činila se uzaludna.

Čemu će mi u školi
imenice, glagoli?

Što će mita fotosinteza,
zašto me prave u Engleza.

Dosta mi je čitanja
i imao sam još pitanja.

Od kad sam u školu krenio
do danas sam se promijenio.

Još uvijek je škola jako čudna,
Al’ znam da nije uzaludna.

 Još malo dijete je u školu krenulo tada,
a njoj se zahvaljujem za ono što sam sada.

                                                    Marijan Vidović 9.a



Zahvala školi

Jutro rano vani studen:
đak zaspao pa probuđen.

Zna se što je, škola krenu
dječak uzbuđen pa se prenu.

Najljepše životno doba
za stvarne muke prva proba.

Zbog druženja je pravi raj
ali svemu mora doći kraj.

Puno smo tu naučili
i još se više namučili.

Ipak, na svemu, nije šala,
od srca jedno, veliko hvala.

                                           Emanuel Pejičić 9.a


Moja škola

Najbolja je moja škola
u nju idem ja bez bola.

Svi je vole, baš jako
u nju bi htio sva’ko.

Tamo ima različitih đaka
u njoj se dijeli kutija žvaka.

Nekad bude lose,
nekad bude dobro,
ali nikad ne ispadne kobno.

U kuhinji je dobra hrana,
a vani na drvetu visi grana.
Na kojoj nema Sova,
Moja je škola kao iz snova.

                                              Ivica Stanić, 6.a

Moja škola

Moja škola nije mala
u njoj ima dobrih sala.

Ima dosta da se uči,
ali velika lekcija me ne muči.

La,la,la!
To je naša školica!

Kakva bi to škola bila
da nema knjiga I papira.

La, la, la!
To je naša školica!
   
                                             Ivano Neretljak 6.a


Moja škola

Škola je mjesto
gdje učenici uče.
Ona zamjenjuje naše kuće.

To je mjesto gdje je najboljeg prijatelja
našlo svako dijete
i uspomene kojih se odrasli sjete.

Kad se prvog dana sjetiš,
natjera te da se nasmiješiš
ili tek prvog testa,
za to u srcu uvijek ima mjesta.

Meni moja škola nedostaje,
da steknem novo znanje.

Žamor, buka, veselje…
To su moje dječje želje.

                                              Katarina Kopić 7.a



Škole su obustavili sada
jer Koronavirus vlada.

Potekao je iz Wuhana,
jednog koneskog grada.

S tržnice njihove vitus je potekao
i cijeli svijet na noge digao.

Maske više nam ne vrijede,
a wc papir svi štede.

Planirali smo biti djeca bez problema,
jer sada škole više nema.

Mobitele I laptope
dosad smo koristili za igranje,
dok nam sada služe za učenje,
počelo je novo mučenje.

Sporo prolaze nam dani,
još uvijek su nam isključeni jutarnji alarmi.

Ja jedva čekam u školu
i vidjet razrednicu svoju.

                                      Lucija Kalapurić, 8.b

Škola

Prije nekoliko dana sve bilo je u redu,
u školi sam koristio kredu.

U školu bih htio opet poći
i šetati vani moći.

Nastavu pratim preko ekrana
dok u našim učionicama tišina vlada.

Prije je u školi bio circus,
sada i tamo vlada koronavirus.

Al’ taj virus
pobijediti je moguće,                                                                     
 pa je poruka
“OSTANI KOD KUĆE!”

                                               Ivan Mišković, 8.b


Nema komentara:

Objavi komentar

REZULTATI

LJESTVICA

NAJČITANIJE